رفع پیغام Detected Port Scanning Attack در نود 32

رفع پیغام Detected Port Scanning Attack در نود 32
اعلان Network threat blocked نشان می دهد ESET تلاش برای نفوذ را شناسایی و مسدود کرده است - که نشان هشدار و جلوگیری از نفوذ است.


رفع Detected Port Scanning Attack در Eset


پیام Detected Port Scanning Attack در آنتی ویروس Eset "خرید نود 32" نشان می دهد که نرم افزار تلاشی برای اسکن پورت های رایانه یا شبکه شما را شناسایی کرده است. اسکن پورت تکنیکی است که توسط هکرها برای شناسایی پورت های باز روی یک سیستم استفاده می شود که به طور بالقوه می تواند برای دسترسی غیرمجاز یا سایر فعالیت های مخرب مورد سوء استفاده قرار گیرد. این عمل به " حمله اسکن پورت " معروف است که تلاشی برای شناسایی پورت های باز در یک کامپیوتر یا شبکه است. هنگامی که Eset یک حمله اسکن پورت را شناسایی می کند، به این معنی است که شخصی یا چیزی فعالانه در تلاش است تا پورت های شبکه سیستم شما را برای یافتن آسیب پذیری ها بررسی کند. این می تواند نشانه ای از یک تهدید امنیتی بالقوه و تلاش برای دسترسی غیرمجاز به رایانه یا شبکه شما باشد.


پیام Detected Port Scanning Attack چیست؟


آنتی ویروس نود 32 برای محافظت از سیستم شما در برابر انواع مختلف تهدیدات از جمله حملات اسکن پورت طراحی شده است. این آنتی ویروس می تواند حملات اسکن پورت را شناسایی کرده و آنها را مسدود کند. اگر پیامی دریافت کردید که می‌گوید "حمله اسکن پورت شناسایی شده - Detected Port Scanning Attack"، به این معنی است که ESET تلاش برای اسکن رایانه یا شبکه شما را برای یافتن پورت‌های باز مسدود کرده است. این یک چیز خوب است، زیرا به این معنی است که ESET از سیستم شما در برابر حملات احتمالی محافظت می کند. مهم است که این هشدار را جدی بگیرید و اطمینان از امنیت سیستم خود را بیشتر بررسی کنید.

اگر نگران حملات اسکن پورت هستید، می توانید اقداماتی را برای محافظت از رایانه یا شبکه خود انجام دهید. یکی از راه های انجام این کار استفاده از فایروال است. ( " آنتی ویروس Eset Internet Security دارای فایروال است " ) فایروال می تواند دسترسی غیرمجاز به رایانه یا شبکه شما را مسدود کند و همچنین می تواند به جلوگیری از حملات اسکن پورت کمک کند. نرم افزار ضد بدافزار ( " آنتی ویروس " ) می تواند به محافظت از رایانه شما در برابر بدافزار هایی که می توانند برای راه اندازی حملات اسکن پورت استفاده شوند، کمک کند. برای بررسی هرگونه مشکل امنیتی احتمالی، یک اسکن کامل سیستم را با Eset اجرا کنید. علاوه بر این، توصیه می شود که سیستم عامل و تمامی نرم افزارهای نصب شده خود را با آخرین وصله های امنیتی به روز نگه دارید تا خطر سوء استفاده از طریق پورت های باز را به حداقل برسانید. ( توجه : از ویندوز های اورجینال استفاده کنید )

پنجره اعلان "Network threat blocked" در زیر نشان می دهد آنتی ویروس Eset Internet Security تلاش برای نفوذ را شناسایی و مسدود کرده است - این نشان نمی دهدکه سیستم شما آلوده است بلکه هشدار و جلوگیری از نفوذ است.


پیام Detected Port Scanning Attack چیست؟


قبل از اینکه ادامه دهید

اگر فایروال ESET برنامه یا منبع شبکه ای را که می دانید ایمن است مسدود می کند، آدرس IP را از شناسایی به عنوان تهدید توسط سیستم تشخیص نفوذ ( IDS ) حذف کنید.

محصول ESET Internet Security خود را به روز کنید و اسکن رایانه ای را انجام دهید

1. بررسی کنید که به‌ روزرسانی‌ های ماژول برنامه به‌ درستی دانلود می‌شوند ( اینها شامل به‌ روزر سانی‌ های ماژول فایروال ESET هر زمان که در دسترس باشند، می‌شوند ). محصولات ESET را به روز کنید Update — check for product modules. را بررسی کنید.

2. رایانه خود را اسکن کنید.

اعلان‌های تشخیص نفوذ را غیرفعال کنید

اگر سیستم شما آلوده نیست، برای غیرفعال کردن Detected Port Scanning Attack مراحل زیر را دنبال کنید:

اعلان‌های تشخیص نفوذ نشان می‌دهند که محصول ESET شما تلاش برای نفوذ را شناسایی کرده و مسدود کرده است. آنها عفونت را نشان نمی دهند. محصول ESET شما حتی پس از غیرفعال شدن اعلان‌ها به مسدود کردن این حملات ادامه خواهد داد.

رفع Detected Port Scanning Attack در نود 32

1. پنجره اصلی برنامه ESET خود را باز کنید.

2. کلید F5 را فشار دهید تا به Advanced setup پیدا کنید.

3. روی Network Protection → Network attack protection کلیک کنید و Advanced Options → Intrusion Detection را گسترش دهید. برای غیرفعال کردن آن روی ضامن کنار Notify about attack detection کلیک کنید و Notify about attack detection را بزنید.

نکته : برای فعال کردن مجدد این اعلان‌ ها، مراحل 1-2 بالا را تکرار کنید، روی کلید کنار Notify about attack detection کلیک کنید تا فعال شود و OK را کلیک کنید.


رفع پیام Network threat blocked در نود 32

سایت نادمارکت فعالیت خود را از سال 94 با ارائه محصولات آنتی ویروس های خانگی و سازمانی، ویندوز، ویندوز سرور و آفیس آغاز نموده و توانست با ارائه خدمات موثر به یکی از برترین و بزرگترین ارائه دهنده محصولات اورجینال تبدیل شود، تا محصولات متنوع و اورجینال را به کاربران ارائه دهد. کارشناسان نادمارکت با پشتیبانی فنی و قدرتمند پاسخگوی همیشگی نیاز های کاربران عزیز جهت بهترین راهنمایی ها و راهکارها در قالب محصولات اورجینال هستند. شما کاربران گرامی، خرید خود را با خیال راحت و دریافت پشتیبانی کامل انجام دهید.

لطفا قبل از هر گونه سوالی قسمت سوالات متداول مطالعه شود، به صورت کلی ما مشتاقانه آماده هستیم، تا تمام سوالات و نیازهای شما را پاسخگو باشیم.

تلگرام: ID = @nodmarket (فقط ارسال پیام)
وآتس آپ: 09338809387 (فقط ارسال پیام)
تماس 1: 09338809387
تماس 2: 01334556373

نماد اعتماد

سایت نادمارکت