آموزش نصب ESET File Security برای Microsoft Azure

آموزش نصب ESET File Security برای Microsoft Azure
ESET File Security یک آنتی ویروس قدرتمند است که می تواند برای محافظت از محیط Microsoft Azure شما در برابر انواع تهدیدات استفاده شود.


نحوه نصب ESET File Security


ESET File Security یک راه حل آنتی ویروس "خرید لایسنس نود 32" قدرتمند است که می تواند برای محافظت از محیط Microsoft Azure شما در برابر انواع تهدیدات استفاده شود. که محافظت بلادرنگ در برابر بدافزار ها، باج افزار ها و انواع دیگر حملات ارائه می دهد و همچنین می تواند برای اسکن فایل های شما از نظر آسیب پذیری استفاده شود. استفاده و مدیریت ESET File Security آسان است و می توان آن را با سایر محصولات ESET ادغام کرد تا یک راه حل امنیتی جامع برای محیط Azure شما ارائه دهد. اگر به دنبال یک راه حل آنتی ویروس قدرتمند و آسان برای محیط Microsoft Azure خود هستید، ESET File Security یک گزینه عالی است. از آن محافظت بلادرنگ در برابر بدافزارها، باج افزارها و انواع دیگر حملات ارائه می دهد و همچنین می تواند برای اسکن فایل های شما از نظر آسیب پذیری استفاده شود.


نحوه نصب ESET File Security روی Microsoft Azure

دلایلی که چرا باید ESET File Security را در Microsoft Azure نصب کنید

حفاظت هم‌ زمان : ESET File Security حفاظت بی‌ درنگ در برابر بدافزار ها، باج‌افزار ها و انواع دیگر حملات را فراهم می‌کند. این بدان معنی است که می تواند به طور خودکار تهدیدها را شناسایی و مسدود کند، زیرا آنها سعی می کنند به فایل های شما دسترسی پیدا کنند.

اسکن آسیب‌ پذیری : ESET File Security همچنین می‌تواند برای اسکن فایل‌ های شما از نظر آسیب‌ پذیری استفاده شود. این می تواند به شما کمک کند تا خطرات امنیتی احتمالی را قبل از اینکه توسط مهاجمان مورد سوء استفاده قرار گیرند، شناسایی و رفع کنید.

استفاده و مدیریت آسان : ESET File Security برای استفاده و مدیریت آسان است. می توان آن را برای رفع نیازهای خاص سازمان شما پیکربندی کرد و می تواند با سایر محصولات ESET ادغام شود تا یک راه حل امنیتی جامع ارائه دهد.

ادغام : ESET File Security را می توان با Microsoft Azure ادغام کرد تا یک راه حل امنیتی یکپارچه برای محیط شما ارائه دهد. این ادغام به ESET File Security اجازه می دهد تا از ویژگی های امنیتی ارائه شده توسط Microsoft Azure مانند Azure Active Directory و Azure Key Vault استفاده کند.

نحوه نصب ESET File Security در Microsoft Azure

1. وارد حساب Microsoft Azure خود شوید. می توانید به آدرس http://portal.azure.com دسترسی پیدا کنید

2. روی Browse All کلیک کنید.


نصب ESET File Security روی Microsoft Azure


3. VM را که می خواهید پسوند ESET File Security VM را روی آن نصب کنید انتخاب کرده و Extensions → Add را کلیک کنید و سپس ESET File Security را کلیک کنید.


آموزش نصب ESET File Security


4. روی Create کلیک کنید.


چگونه ESET File Security را روی Microsoft Azure نصب کنم


5. در این پنجره می توانید تنظیمات نصب را ویرایش کنید.

License key - یک کلید مجوز معتبر صادر شده توسط ESET را وارد کنید یا اگر قصد دارید بعداً محصول ESET خود را فعال کنید این قسمت را خالی بگذارید.

Install Real-time file system protection - انتخاب کنید آیا می خواهید محافظت از سیستم پرونده فایل در زمان واقعی را نصب کنید ، که هنگام دسترسی به پرونده ها اسکن می کند.

Install Web and email component - انتخاب کنید آیا می خواهید مولفه های وب و ایمیل را نصب کنید که هنگام مرور اینترنت و برقراری ارتباط از طریق پروتکل های ایمیل منظم از شما محافظت می کنند.

Install Device control - این ویژگی استفاده از دستگاه های خارجی و لوازم جانبی را در سرور شما کنترل می کند. می توانید این گزینه را روی "NO" تنظیم کنید زیرا کنترل دستگاه هیچ تاثیری بر روی ماشین مجازی نخواهد داشت.

Enable ESET LiveGrid® reputation system -انتخاب کنید آیا می خواهید سیستم ESET LiveGrid® را فعال کنید. ما اکیداً توصیه می کنیم که این کار را فعال کنید ، زیرا LiveGrid® محافظت شما را در برابر حملات از نوع باج افزار بسیار افزایش می دهد.

Enable detection of potentially unwanted applications - اولویت خود را برای شناسایی برنامه های بالقوه ناخواسته تنظیم کنید

Install ESET Remote Administrator Agent using created configuration file - اگر می خواهید ERA Agent را نصب کنید ، یک فایل پیکربندی را از ERA Web Console بارگذاری کنید. این فایل پیکربندی ".ini" با استفاده از این مراحل قابل تولید است.

برای ادامه نصب روی تأیید کلیک کنید.


نحوه نصبESET File Security روی Microsoft Azure


6. هنگام افزودن برنامه افزودنی ، یک اعلان جدید با یک نوار پیشرفت نمایش داده می شود.


چگونگی نصب ESET File Security


7. با موفقیت افزونه ESET.FileSecurity به ماشین مجازی اضافه شد ... وقتی پسوند اضافه شد ، نمایش داده می شود. اگر قبلاً چنین کاری نکرده اید ، می توانید ESET File Security را با استفاده از ESET Remote Administrator فعال کنید.


سایت نادمارکت فعالیت خود را از سال 94 با ارائه محصولات آنتی ویروس های خانگی و سازمانی، ویندوز، ویندوز سرور و آفیس آغاز نموده و توانست با ارائه خدمات موثر به یکی از برترین و بزرگترین ارائه دهنده محصولات اورجینال تبدیل شود، تا محصولات متنوع و اورجینال را به کاربران ارائه دهد. کارشناسان نادمارکت با پشتیبانی فنی و قدرتمند پاسخگوی همیشگی نیاز های کاربران عزیز جهت بهترین راهنمایی ها و راهکارها در قالب محصولات اورجینال هستند. شما کاربران گرامی، خرید خود را با خیال راحت و دریافت پشتیبانی کامل انجام دهید.

لطفا قبل از هر گونه سوالی قسمت سوالات متداول مطالعه شود، به صورت کلی ما مشتاقانه آماده هستیم، تا تمام سوالات و نیازهای شما را پاسخگو باشیم.

تلگرام: ID = @nodmarket (فقط ارسال پیام)
وآتس آپ: 09338809387 (فقط ارسال پیام)
تماس 1: 09338809387
تماس 2: 01334556373

نماد اعتماد

سایت نادمارکت