نحوه فعالسازی لایسنس رایگان و پریمیوم آنتی ویروس ESET

نحوه فعالسازی لایسنس رایگان و پریمیوم آنتی ویروس ESET
نرم افزار امنیتی Eset را بدون هیچ هزینه ای فعال کنید. درست شنیدید، یک کلید مجوز انحصاری ESET را با یک دوره رایگان 30 روزه برای شما ارائه می‌کنیم.


فعال کردن لایسنس رایگان آنتی ویروس eset نود 32


در عصر دیجیتال امروزی، تهدیدات سایبری در هر گوشه ای در کمین هستند و در انتظار به خطر انداختن امنیت آنلاین شما هستند. ESET Internet Security، محافظ دیجیتال نهایی خود را فعال کنید. ESET با ویژگی‌های پیشرفته و رابط بصری خود، محافظت یکپارچه و قوی در برابر بدافزارها، فیشینگ و خطرات آنلاین بی‌شمار دیگر ارائه می‌کند.

اما بخش هیجان انگیز اینجاست: شما می توانید این نرم افزار امنیتی را بدون هیچ هزینه ای فعال کنید. ما خوشحالیم که یک کلید مجوز انحصاری امنیت اینترنت ESET را با یک دوره آزمایشی رایگان 30 روزه برای شما ارائه می‌کنیم. ابتدا وارد دنیای آنلاین امن‌ تر شوید و طیف کامل مجموعه امنیتی قدرتمند ESET را کاوش کنید—همه به صورت رایگان.


فعالسازی لایسنس رایگان نود 32

1. قبل از نصب محصول ESET، محصول آنتی ویروس موجود خود را حذف نصب کنید.

2. برای دانلود نسخه آزمایشی رایگان محصول خانگی و اداری کوچک برای ویندوز به "دانلود نود 32" مراجعه کنید.

3. بر اساس محصولی که می‌خواهید امتحان کنید، روی Home protection یا Small office protection کلیک کنید و برای دریافت نسخه آزمایشی رایگان محصول امنیتی ESET مربوطه، برای دانلود فایل نصب، روی «Try for free» کلیک کنید.


نصب رایگان Eset


4. پس از اتمام دانلود، روی فایل نصب در پوشه Downloads خود کلیک کنید تا نصب شروع شود. دستورالعمل های روی صفحه را در Installation Wizard دنبال کنید. اگر دانلود به طور خودکار شروع نشد، روی click here کلیک کنید.

فعال سازی لایسنس eset رایگان


5. زبان مورد نظر خود را از منوی کشویی انتخاب کنید و روی Continue کلیک کنید.

آموزش نصب رایگان آنتی ویروس eset


6. روی Allow all کلیک کنید و ادامه دهید.

فعالسازی تریال 30 روزه آنتی ویروس eset


7. روی Skip Login کلیک کنید. در صورت تمایل، می‌توانید با کلیک روی Create account در سمت چپ پنجره، یک حساب ESET HOME جدید ایجاد کنید.


فعالسازی رایگان یک ماهه آنتی ویروس eset


8. در پنجره Choose an activation option روی Free trial کلیک کنید.


لایسنس رایگان نود 32


9. آدرس ایمیل خود را در قسمت های مورد نیاز تایپ کنید و کشور خود را از منوی کشویی Country (Required) انتخاب کنید. روی Activate کلیک کنید.

اگر در حین فعال سازی پیام خطای «خطای 0024 - قادر به فعال کردن اشتراک آزمایشی نیستید، زیرا آدرس ایمیل مشخص شده قبلاً ثبت شده است» دریافت کردید، دوره آزمایشی رایگان 30 روزه خود را تکمیل کرده اید و برای ادامه استفاده از ESET خود باید یک اشتراک "خرید لایسنس نود 32" کامل خریداری کنید.


نصب رایگان  ESET Internet Security


10. پس از تکمیل فرآیند فعال‌ سازی، یک ایمیل با کلید فعال‌ سازی آزمایشی خود دریافت خواهید کرد. سپس محصول شما بروزرسانی ماژول را انجام می‌دهد و دوره آزمایشی 30 روزه شما فعال می‌شود. می‌ توانید در ایمیل جزئیات اشتراک یا در پنجره برنامه اصلی محصول ESET خود، مدت زمان آزمایشی خود را مشاهده کنید.

11. در هر زمانی در طول دوره آزمایشی خود، می توانید برای ادامه استفاده از امنیت ESET آن را به اشتراک کامل ارتقا دهید.

سایت نادمارکت فعالیت خود را از سال 94 با ارائه محصولات آنتی ویروس های خانگی و سازمانی، ویندوز، ویندوز سرور و آفیس آغاز نموده و توانست با ارائه خدمات موثر به یکی از برترین و بزرگترین ارائه دهنده محصولات اورجینال تبدیل شود، تا محصولات متنوع و اورجینال را به کاربران ارائه دهد. کارشناسان نادمارکت با پشتیبانی فنی و قدرتمند پاسخگوی همیشگی نیاز های کاربران عزیز جهت بهترین راهنمایی ها و راهکارها در قالب محصولات اورجینال هستند. شما کاربران گرامی، خرید خود را با خیال راحت و دریافت پشتیبانی کامل انجام دهید.

لطفا قبل از هر گونه سوالی قسمت سوالات متداول مطالعه شود، به صورت کلی ما مشتاقانه آماده هستیم، تا تمام سوالات و نیازهای شما را پاسخگو باشیم.

تلگرام: ID = @nodmarket (فقط ارسال پیام)
وآتس آپ: 09338809387 (فقط ارسال پیام)
تماس 1: 09338809387
تماس 2: 01334556373

نماد اعتماد

سایت نادمارکت